Week 2 - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Rebecca Sebel - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Rebecca Sebel - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

18 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Nog anderhalve dag en dan is het alweer weekend. En dat betekent ook dat ik alweer op de helft van mijn stage periode zit! De tijd gaat snel maar minder snel dan vorige week. Ik begin nu meer routine te krijgen. Iedere dag les, werken en daarna naar huis, eten en slapen haha. Het werk is wel leuk we zijn nu bijna klaar met het business report voor onze klant. Dat betekent dat ik nu meer tijd heb om te schrijven;).
Tussen het werken door doen we leuke spelletjes om aan onze creativiteit te werken en een potentieel product te bedenken voor je eigen business plan die we aan het einde van de maand(alweer over 2 weken) moeten presenteren aan allemaal locals(spannend). Ik heb wel al een beetje een idee maar ik ga nog niet zeggen wat, voor het geval een magpie mijn blog leest. Een magpie is iemand die inspiratie van anderen gebruikt voor zijn/haar eigen (nieuw) bedrijf haha. Zo zie je ik leer hier best wat interessante dingen haha.

Gisteravond waren we naar een pitch night geweest. Een pitch night is een avond waar beginnende ondernemingen hun idee kun vertellen. Dus eigenlijk hetzelfde als wat wij over 2 weken moeten doen. Het was best interessant alleen vond ik de meeste ideeen niet echt realistisch. Maar het was wel leuk en nou weet ik een beetje wat ik kan verwachten!

Maar ik ga nu weer verder aan mijn werk en ik denk dat ik in het weekend weer een nieuwe blog ga schrijven. In het weekend blijf ik lekker in deze omgeving. Er is hier genoeg wat ik nog wil zien dus dat ga ik dit weekend doen:)

  • 19 Juni 2015 - 11:07

    Sammy:

    Je bent druk bezig meis ik ben heel erg benieuwd naar je ondernemingsplan :D
    Zet hem op wijffie en een heeeel fijn weekend xxxxxxx

  • 20 Juni 2015 - 21:43

    Miles:

    :) x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Hoi ik ben Rebecca en ik zit voor een maand in Engeland om daar een soort van stage te lopen.

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3316

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 04 Juli 2015

Stage in Engeland

Landen bezocht: