Last weekend - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Rebecca Sebel - WaarBenJij.nu Last weekend - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Rebecca Sebel - WaarBenJij.nu

Last weekend

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

30 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Hello everyone. Daar ben ik weer. Ik zal jullie wat over mijn weekend vertellen. Afgelopen weekend was alweer het laatste weekend van mijn stageperiode.

Laat ik beginnen met vrijdag want dat was ook wel een interessante dag. Ik had die dag 2 presentaties. De eerste presentatie was voor onze klant over zijn bedrijf. Deze presentatie ging redelijk maar had naar mijn mening beter gekund. De tweede was een presentatie over mijn eigen ondermingsplan. Deze ging erg goed dus ik ben nu druk bezig om mijn plan verder uit te werken zodat ik hem aanstaande donderdag tijdens Pitchnight aan iedereen kan presenteren. Na de presentatie hadden we vrij en gingen we gezellig met een groep wat drinken in een pub. Daarna gingen we in een restaurant bij de rivier wat eten. We zaten daar lekker in het zonnetje en eten was best goed:) Oftewel het was een goede afsluiting van een stressvolle dag.

Zaterdag ben ik overdag met Jadeen naar het centrum geweest om te lunchen en s'avonds ben ik met Andrea(een ander meisje uit onze groep) wezen stappen. Voor dat ik uit ging had ik al wat mixdrankjes van mn gastgezin gekregen want die waren ook al flink aan het feesten haha. Dus je kan al raden hoe mijn avond gegaan is haha. Maar anyway ik zal jullie wat meer details geven.

We gingen rond 20.30 naar een pub(alles begint hier echt vroeg) daar hebben we wat gedronken. Maar er waren best veel oude mensen daar dus zijn we verder gegaan naar een andere pub. In die andere pub was het heel gezellig. Er waren daar allemaal locals en er speelde een bandje. Was nog een best goed bandje ook(beetje Arctic Monkeys stijl<3) Toen het bandje afgelopen was gingen we nog naar een andere bar want we hadden zin om te dansen. Na een uur in die bar gedanst te hebben(rond 2 uur) vonden we het genoeg dus gingen we naar huis.

Het was een leuke avond. Maar wat je altijd op tv ziet over dat die Engelsen helemaal lazarus zijn enzo.. Nou dat is dus echt waar. Ze beginnen hier al einde van de middag met drinken en gaan gewoon tot s'avonds laat door! Maar de drank is hier ook echt heel goedkoop, voor 2 pond krijg je echt een mega glas vol met bier:). Maar ze zijn wel heel gezellig allemaal haha:p

Zondag ben ik met Andrea naar Exmouth geweest. Exmouth is hier ongeveer een half uur vandaan. Wat is het mooi zeg daar!! Er zijn daar hele mooie cliffs. En vanaf die cliffs heb je echt een mega mooi uitzicht over de zee en over de stad. Het contrast is ook heel apart want je hebt op de bergen/cliffs ook een weide vol met koeien haha en dan kijk je naar de andere kant en dan zie je de zee;) We hebben in totaal 8 km gelopen. Dus ik ben ook nog sportief bezig geweest. Tussendoor hebben we nog geluncht en aan het einde van de dag zijn we naar huis gegaan.

Nou dat was mijn weekend. Het was een leuk weekend en ik heb heel erg genoten. Want het was mijn laatste weekend in Exeter. En ondertussen ben ik al bezig met mijn laatste stageweek hier. Wat gaat de tijd snel zeg!! Zaterdag ben ik alweer thuis:) Maar ik ga nog wel een blog schrijven over mijn week en terugreis.

See you soon!!

  • 01 Juli 2015 - 20:32

    Henk En Wil Jansen:

    Hardstikke leuk
    Zien uit naar de volgende
    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Hoi ik ben Rebecca en ik zit voor een maand in Engeland om daar een soort van stage te lopen.

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 773
Totaal aantal bezoekers 3308

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 04 Juli 2015

Stage in Engeland

Landen bezocht: