2e weekend+ week 3 - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Rebecca Sebel - WaarBenJij.nu 2e weekend+ week 3 - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Rebecca Sebel - WaarBenJij.nu

2e weekend+ week 3

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

25 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Heej daar ben ik weer. Ik had beloofd om een verslag over het weekend te schrijven maar ik heb het zo druk gehad! En nu is het ondertussen alweer bijna weekend haha. Maar ik zal jullie nog wat vertellen over het afgelopen weekend.

Ik heb een lekker rustig weekend gehad. Ik ben samen met Jadeen naar het centrum gegaan en daar hebben we een tour door het centrum gedaan. Daarna hebben we lekker geluncht en zijn we naar de rivier gegaan want het was heerlijk weer. Het was heel de dag rond de 20 graden met een zonnetje oftewel heerlijk wandel weer. De rivier is trouwens echt heel mooi en ongeveer 5 minuutjes van het centrum vandaan. Wel fijn dat alles zo lekker dicht bij elkaar zit;) Oh ja we zijn ook nog naar een museum geweest maar we gingen pas rond 16.30 en het museum zou om 17.00 uur sluiten. Dus we hebben niet zo heel veel kunnen zien haha. S'avonds wilde ik graag naar een pub maar niemand wilde mee want de meesten waren vrijdag al gegaan en waren dus moe. Dus toen ging ik maar voor babysitter spelen want mn gastgezin ging die avond uit en ik was dus alleen met Marvin(het super leuke hondje van mn gastgezin). Hij kwam heel de tijd bij me op schoot zitten echt super schattig<3

Zondag ben ik weer met Jadeen naar het centrum gegaan om weer te lunchen en daarna gingen we nog een stuk door het centrum lopen. Het centrum is niet zo groot dus gingen we best weer vroeg naar huis.

Dus zoals jullie al gelezen hebben was het een heerlijk rustig weekend(is ook weleens goed).

De rest van deze week ben ik druk bezig geweest met het business report af te ronden. En we zijn nu bijna klaar. Morgen moeten we het aan onze klant gaan presenteren(pfft spannend!!)

Dinsdag was nog wel iets grappigs. Een jongen uit onze groep ging s'avonds optreden in een pub. Ik ben even gegaan om hem te supporten. Alleen moest hij als een van de laatsten dus was ik met nog een ander meisje al eerder naar huis gegaan. Maar het was wel heel gezellig want het was een open myc avond. Dat betekent dat allemaal muzikanten hun muziek mogen laten horen aan het publiek. De jongen die zou gaan optreden had voor ons wat gespeeld terwijl we op de bus aan het wachten waren. Nou ik zal je vertellen. Het is maar goed dat we eerder weg zijn gegaan want hij kan totaal niet zingen hahahaha. Maar het is wel heel grappig en hij mag nu in meerdere pubs optreden haha.

Maar dit was weer een update van mijn avontuur. Het is alweer bijna weekend:) Alweer mijn laatste weekend in Engeland. Ik weet nog niet wat ik dit weekend ga doen. Maar ik hou jullie op de hoogte;)

See you later!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Hoi ik ben Rebecca en ik zit voor een maand in Engeland om daar een soort van stage te lopen.

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 3293

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 04 Juli 2015

Stage in Engeland

Landen bezocht: